Subject: Pöördumine, küsimus
From: "Piret Hallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 11:00:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Pöördun teie poole küsimusega.
Kuidas on õige käituda, kui vanem pöördub kooli poole väites, et lapsele on 
vaja tagada eritoit?

Varasemalt oleme me palunud lapsevanemal esitada perearsti vm spetsialisti 
väljastatud tõend, mis kinnitab õpilase eritoidu vajadust (nt laktoosi-ja 
gluteenitalumatus, diabeet jms).

Usulistel kaalutlustel eritoit (nt lapsele ei sobi sealiha) oleme samuti 
arvestanud.

Viimasel ajal (meie koolis küll vaid paar juhtumit) on aga paar vanemat 
teatanud, et tema laps on taimetoitlane ja soovib, et tema lapsele tagataks 
iga toidukord tema erisust arvestades (vaid köögiviljad, puuviljad ja ka 
need valikuliselt).

Kas koolil on õigus küsida vanema käest perearsti vm spetsialisti tõendit 
või peame me lähtuma vanema ütlustest?

Lugupidamisega
Piret Hallik
Vaida Põhikooli direktor
Vana -Vaida tee 15, Vaida
75302, Harjumaa
Tel:  <tel:+372%20603%204096> + 372 5556 8727
Email: [email-masked] <mailto:[email-masked]>